نمایش همه

ماشین ظرفشویی هوشمند

ماشین ظرفشویی هوشمند

ماشین ظرفشویی هوشمند

روزهای شستشوی دستی ظروف شما ممکن است در نهایت به فراموشی سپرده شود. شرکت های مبتکر با محوریت آب، شروع به ساخت ماشین ظرفشویی هوشمند جدید و عرضه آن کرده اند.

این دستگاه ها متصل به اینترنت، به اندازه کافی فشرده و کوچک هستند تا روی کابینت آشپزخانه شما قرار گیرند، به این معنی است که به هیچ گونه لوله کشی نیاز نیست و می توانید آن را در هر نقطه دلخواه قرار دهید.

با طراحی جدید خود، یک ماشین ظرفشویی نصب شده بر روی کابینت آشپزخانه است که به طور موثر هر شهروند آرزوی داشتن آن را دارد.

این وسیله کوچک و فشرده دارای فضای کافی برای شستشوی ظروف شما را خواهد داشت، البته اگر قصد شستشوی تمام ظروف و لیوان موجود در آپارتمان خود را نداشته باشید، این فضا برای قرار دادن ظروف کثیف شما کاملا کافی خواهد بود.

استفاده از دستگاه نیز بسیار ساده است. قسمت پایین دستگاه را با آب و مواد شوینده پر کنید، سپس جداسازهای لاستیکی و ظروف خود را در دستگاه جای دهید.

هنگامی که شما مطمئن شدید که هیچ یک از نازل ها یا اسپری ها پوشش داده نشده است، ابتدا آب کثیف را تخلیه کنید. همه چیز را می توان از طریق برنامه نصب شده بر روی تلفن همراه کنترل کرد، بنابراین شما می توانید فشار آب، چرخه ها و زمان شروع را به سادگی تنظیم کنید.

صرفه جویی ماشین ظرفشویی در مصرف انرژی

همانند دیگر محصولات هدف این است که مصرف آب و تاثیرات مخرب آن بر محیط زیست را به حداقل برساند دستگاه به طور کامل قابل حمل بوده و فقط نیاز به یک خروجی استاندارد برق برای شروع به کار دارد.

علاوه بر این کل فرآیند شستشو تنها چند دقیقه طول می کشد. در حالیکه قیمت دقیق و میزان دسترسی آن هنوز اعلام نشده است، اما می توان گفت با توجه به اندازه نباید دارای قیمت بالایی باشد.

مطالعه بیشتر: چگونه ظروف را داخل ماشین ظرفشویی بگذاریم؟

این دستگاه تنها دستگاه قابل حمل نیست که عرضه می شود. همچنین مشتریان در نگاه اول مجذوب ماشین ظرفشویی جدید بدون شلنگ ورودی آب خواهند شد.

بخاطر نداشتن لوله های ورودی و خروجی آب احتیاجی نیست آنرا نصب کنیم.

این ماشین ظرفشویی جدید بخاطر اندازه کوچک آن به نوعی می توان گفت قابل حمل می باشد و شما در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید.

این مدل یکی از کوچکترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار است و پیش سفارش های خرید این دستگاه برای ماه های آینده آماده توزیع در بازار خواهد بود.

به جای استفاده از عناصر گرمایش فلزات سنتی موجود در اکثر ماشین ظرفشویی ها، این مدل از فناوری جدید گرمایشی و از الکترودهای گرافیتی و کنترلگر های الکترونیکی برای تحریک مواد معدنی طبیعی درون آب استفاده می کند.

این مدل به میزان 99 درصد به لحاظ انرژی کارآمد تر است که باید به این معنا باشد که کاربران قادر خواهند بود هزینه های شستشوی ظروف را تقریبا 40 درصد کاهش دهند.

این ماشین ظرفشویی های جدید که می توان آنها را با موبایل کنترل کرد می تواند جایگزین خوبی برای ماشین ظرفشویی های قدیمی باشد.

با اتصال به سیستم کنترل هوشمند خانه آنها را از هر جایی کنترل کرد و با بهره بردن از تکنولوژی جدید در مصرف انرژی هم صرفه جویی قابل ملاحظه ای خواهد شد.

نمایندگی وستینگهاوس با بکار گیری از افراد با تجربه تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس شما را با استفاده از دانش روز انجام خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با دیگر خدمات وستینگهاوس، به لینک های زیر مراجعه نمایید:

معرفی نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس | معرفی تعمیرات یخچال وستینگهاوس | معرفی تعمیرات یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس

1 دیدگاه

  1. علی گفت:

    واقعا علم روز به روز در حال پیشرفته ماشین ظرفشویی یک رکن بسیار مهم و اساسی در خانه هاست علی الخصوص برای افرادی که مهمان زیاد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *