نمایش همه

دلایل کار نکردن آبسردکن یخچال وستینگهاوس

یخچال-وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس

یخچال از مهمترین و کارآمدترین وسایل مورد استفاده در هر خانه ای می باشد. قبل از تعمیر یخچال وستینگهاوس می توانید مواردی را بررسی کنید تا از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

دلیل ۱: لوله آب داخل در منجمد شده است

برای اینکه متوجه شویم لوله‌ی آب یخ زده است یا نه، لوله را از انتهای درب جدا و داخل آن فوت کنید. اگر هوا عبور نكرد، نشان می‌دهد كه لوله‌ی آب یخ زده است. اگر لوله‌ی آب یخ زده بود، آن را گرم کنید تا یخش آن باز شود. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که دمای فریزر مناسب باشد. دمای فریزر باید از -12 تا -17 درجه سانتی گراد باشد. اگر فریزر خیلی سرد باشد، لوله‌ی آب ممکن است مسدود شود.

دلیل ۲: دریچه ورودی آب

سوپاپ ورودی آب برای تامین آب به مخزن باز می‌شود. اگر دریچه ورودی آب خراب یا اگر فشار آب کم باشد، شیر آب باز نمی‌شود. دریچه برای عملکرد مناسب نیاز به حداقل فشار ۲۰ psi دارد. اطمینان حاصل کنید که فشار آب ورودی به شیر حداقل ۲۰ psi باشد. اگر فشار آب کافی است، با یک مولتی‌متر جریان برق شیر ورودی آب را امتحان کنید. اگر دریچه ورودی آب اتصال ندارد، آن را عوض کنید.

دلیل ۳: کاهش فشار آب از منبع آب

گاهی اوقات ممکن است که فشار کلی آب از منبع کم باشد. دریچه ورودی آب، آب را به آبسردکن هدایت می‌کند. دریچه ورودی برای عملکرد مناسب نیاز به حداقل فشار ۲۰ psi دارد. جریان آب را بررسی و فشار را امتحان کنید.

مطالعه بیشتر: چگونه هزینه یخچال وستینگهاوس را کاهش دهیم؟

دلیل ۴: پنل کنترل آبسردکن

پنل کنترل آبسردکن، عملکرد سیستم آبسردکن را کنترل می‌کند. اگر پنل کنترل خراب باشد، نمی‌تواند برق کل سیستم آبسردکن را تامین کند. همه‌ی بخش‌های پنل کنترل آبسردکن را امتحان کنید تا متوجه شوید مشکل از کجاست. به احتمال خیلی زیاد ممکن است فقط یک بهش از پنل مشکل داشته باشد. اما اگر برحسب اتفاق کل سیستم کار نکرد، مجبور هستید آن را عوض کنید.

دلیل ۵: سوئیچ آبسردکن

سوئیچ‌های آبسردکن، ولتاژ را به آبسردکن هدایت می‌کنند. اگر یکی از سوئیچ‌های آبسردکن خراب باشد، آبسردکن کار نخواهد کرد. برای اینکه ببینیم آیا سوئیچ آبسردکن خراب است یا نه، باید با یک مولتی‌متر همه‌ی سوئیچ‌ها را امتحان کنید. در صورتی که یکی از سوئیچها اتصال نداشت، آن را عوض کنید.

دلیل ۶: فیلتر آب

اگر فیلتر آب یخچال وستینگهاوس مسدود شده باشد، جلوی جریان آب به آبسردکن را گرفته و باعث می‌شود آبسردکن درست کار نکند. فیلتر آب باید هر شش ماه یکبار عوش شود تا هم جلوی جریان آب را نگیرد و هم کیفیت آب را تضمین کند.

دلیل۷: سوئیچ درب

سوئیچ درب، وقتی درب یخچال وستینگهاوس باز باشد، آبسردکن را خاموش می کند. اگر سوئیچ درب خراب شود، آبسردکن هم کار نخواهد کرد. برای مشخص کردن اینکه آیا سوئیچ درب خراب است یا خیر، با یک مولتی‌متر آن را امتحان کنید. اگر هنگامی که فعال بود اتصالی برقرار نمی‌شد، آن را عوض کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال با نمایندگی وستینگهاوس تماس بگیرید. ما آمادگی مشاوره و راهنمایی شما را داریم.

از مهمترین مقالاتی که ممکن است در آینده به کار شما آید، مطالب زیر می باشد:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =